joi, 28 martie 2013

Speranţă pentru Mama






"Eu vreau ca mama să fie mama pe care mi-o doresc: frumoasă, veselă și sănătoasă. Acești șapte ani de luptă cu boala au fost grei, foarte grei, pentru noi și îmi doresc ca boala să moară și s-o lase în pace pe mama pentru că nu mai suport să o văd tristă, plângând și simțindu-se atât de rău.

La alte spitale din România s-a simțit și mai rău și spunându-i că o să moară, eu n-am crezut și uitați că încă trăiește și știu că o face pentru mine și pentru familia noastră.

Eu mă rog în fiecare noapte la Dumnezeu și la Maica Domnului să o vindece pe mama pentru că ea este tot ce am mai scump pe lume!"

Andi Ţolea, 11 ani, clasa a 5-a, Şcoala Centrală din Bucureşti

2 comentarii:

  1. DE CE NU APARE LA CANTEC, COPILUL, SOLISTU, NU TATAL?
    LAURA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoarece contul e al tatălui, nu al copilului! :)
      Andi e prea mic încă şi nu are conturi de email sau pe FB, Youtube etc. Aceasta este explicaţia. În curând îi vom face şi lui Andi conturi personale pe aceste suporturi virtuale, dar deocamdată asta e situaţia. Pentru a apărea fotografia lui Andi acolo ar trebui ca fotografia de profil a lui Dacian să fie schimbată cu una de-a lui Andi.

      Ștergere